• Nieuwsbrief
  • A-Z Index
facebooktwitteryoutubeinstagram
Gemeente Schoten
  • leven en welzijn
    • Identiteit
    • Levensloop
    • Reisdocumenten
    • Senioren
    • Sociale zaken
    • Verschillende documenten
    • Welzijn en gezondheid
    • Huis van het Kind
    • Vreemdeling
  • wonen en werken
    • Bouwen en verbouwen
    • Centrumvernieuwing
    • Huisvuil en leefmilieu
    • Jobs
    • Milieu
    • Mobiliteit
    • Ondernemen
    • Verhuizen
    • Wegen en nutsvoorzieningen
    • Woonloket
  • onderwijs en vrije tijd
    • Academie
    • Bibliotheek
    • Cultuur
    • Cultuurcentrum
    • Dagonderwijs
    • Erfgoed
    • Jeugd
    • Nederlands leren
    • Organiseren van een activiteit
    • Sport
    • Toerisme
    • UiTPAS
    • Verenigingen
    • Volwassenenonderwijs
    • Zomer in Schoten
  • veiligheid en preventie
    • Brandweer
    • Integrale veiligheid
    • Noodplanning
    • Politie
  • over Schoten
    • Beleid
    • Bestuur
    • Communicatie en inspraak
    • Gemeentelijke diensten
    • Kennismaking met Schoten
    • Niet-gemeentelijke diensten

Kruimelpad

  1. Home
  2. Facilitair manager

Facilitair manager

Onbepaalde duur – voltijds 

In het kort

Het Lokaal Bestuur Schoten zoekt een gedreven Facilitair Manager voor het beheer van onze belangrijkste sites, waaronder Het Schuttershof, Gelmelenhof, de marktgebouwen, het politiekantoor, de brandweerkazerne,…. Je staat in voor het beheer van de gebouwen, de infrastructuur, de facilitaire diensten en de ondersteuning van de gebruikers om een veilige, efficiënte en aangename omgeving te garanderen. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s om hun hun werkplek, maar ook de noden van het gebouw te verbeteren en in stand te houden. Samen met ruim 500 collega’s zet je de waarden van Schoten om in daadkracht, waarbij openheid, enthousiasme, resultaatgerichtheid en continue verbetering centraal staan.

Enthousiast na het lezen van deze korte beschrijving? Het volledige takenpakket vind je terug in de functiebeschrijving.

Onze nieuwe collega
  • Master- of bachelordiploma in een relevante studierichting in combinatie met enkele jaren relevante werkervaring op een gelijkaardig niveau.
  • Sterk strategisch inzicht en de capaciteit om een visie te ontwikkelen en uit te voeren over het beheer en onderhoud van het patrimonium.
  • Analytisch sterke vaardigheden en het vermogen om prioriteiten te stellen in een complexe omgeving met verschillende belanghebbenden.
  • De vaardigheid om medewerkers te motiveren, samenwerking te stimuleren en een visie om te zetten in concrete acties.
  • Ervaring in facility management of projectmanagement binnen een complexe organisatie is een sterke plus.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving en ervaring met contractbeheer en samenwerking met externe leveranciers is een meerwaarde.
  • Communicatieve vaardigheden: je weet vlot informatie door te geven en betrokkenen mee te nemen in het proces.
  • Een proactieve en innovatieve houding, waarbij je voortdurend op zoek bent naar manieren om processen te verbeteren en vernieuwen.
Twijfel je nog?

We bieden een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur met een geïndexeerd loon volgens een A1a-A2a-A3a salarisschaal. Je start aan een bruto maandsalaris van 3.788,61 euro (A1a). Relevante ervaring kan meegenomen en een loonsimulatie kan opgevraagd worden via sollicitatie@schoten.be.8 euro maaltijdcheques per gewerkte dag. 

Wat mag je nog verwachten?

  • Hospitalisatieverzekering
  • Aanvullend pensioen
  • Fietsvergoeding of een tussenkomst openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Aansluiting bij GSD-V (kortingen op reizen, pretparken, winkels, bioscopen, enz.)
  • Sport op het werk
  • Mogelijkheid om toe te treden in fietsleaseplan
  • Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werkregeling (flexibele werkuren en thuiswerk mogelijk volgens dienstafspraken).
  • 35 dagen vakantie en 14 feestdagen
Volledig overtuigd?

We ontvangen graag jouw cv, motivatiebrief en een kopie van jouw diploma uiterlijk op 1 juni 2025 via dit invulformulier. Je krijgt van ons na afloop van de sollicitatietermijn feedback over jouw kandidatuur.

  • Met inhoudelijke vragen kan je terecht bij tom.daelemans@schoten.be

  • Met vragen rond de selectieprocedure of het aanbod kan je terecht bij sollicitatie@schoten.be.

Wat kan je verwachten?

1. Cv-screening in de week van 2 juni 2025

2. Verkennend gesprek in de week van 9 juni

We beschouwen dit gesprek als een kennismakend gesprek waarin wij aftoetsen of jouw profiel in lijn ligt met de functievereisten en de organisatie (motivatie/zicht op de functie). Dit is ook een moment voor jou om na te gaan of het Lokaal Bestuur Schoten de geschikte werkgever is voor jou.

3. Selectiegesprek met case in de week van 16 juni

Is er langs beide kanten een match? Dan nodigen we jou uit voor het selectiegesprek en ontvang je een case en persoonlijkheidsvragenlijst als thuisopdracht. In het selectiegesprek gaan we dieper in op deze case en voeren we een uitgebreider gesprek.

4. Assessment center (datum af te stemmen)

Bij een eventuele aanwerving wordt een uittreksel uit het strafregister opgevraagd. Gelieve dit voor aanvang van de selectieprocedure te melden indien je geen blanco attest kan voorleggen

Open de functiebeschrijving
DelenTweetLinkedinE-mail
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Contact
2025 © Gemeente Schoten
website door e2e NV

Gemeente Schoten