Aanvragen vastgoedinformatie

Volg onderstaande stappen om vastgoedinformatie op te vragen.

Procedure

  • Registreer hieronder eenmalig je gegevens. We voltooien de registratie zo snel mogelijk. Om een aanvraag in te dienen, moet je als organisatie geregistreerd zijn in ons systeem. Onder één organisatie kunnen meerdere aanvragers geregistreerd worden. Registreren gebeurt steeds op basis van een e-mailadres.
  • Geregistreerde gebruikers kunnen hun aanvraag indienen via een webformulier op deze website. Dit formulier bevat naast de gegevens van de aanvrager de kadastrale gegevens van het goed zoals gekend bij het kadaster (CaPaKey), raadpleegbaar via de website van de Vlaamse overheid www.geopunt.be.
  • Na het vervolledigen van je aanvraag worden de kosten berekend. Elke aanvraag van vastgoedinformatie bedraagt 100 euro. Op het einde van de maand worden de betalingsgegevens opgestuurd naar het e-mailadres van de organisatie. Alle uit te voeren betalingen van dezelfde organisatie worden gebundeld.
  • Je ontvangt de vastgoedinfo binnen maximaal 20 werkdagen voor de gewone procedure op het e-mailadres van de aanvrager. De termijn begint te lopen na het ontvangen van je aanvraag.

Met bijkomende vragen kan je terecht op notaris@schoten.be.

Velden met een * (sterretje) zijn verplicht in te vullen.

Persoonlijke gegevens

Organisatiegegevens

BE